top of page
חיפוש

אט אט, את...את !

עודכן: 29 בינו׳ 2021

דווקא בשנה שהכי סגרו אותנו ,הרגשתי הכי משוחררת ובחופש אמיתי.



בתחילת השנה קיבלתי מתנה בדמות דלקת פרקים שרק החריפה וקרקעה אותי בבית.

מבן אדם שמאד מאד פעיל שמסתובבת בלי סוף כל יום וכל היום ברחובות מפגשים חברים תערוכות טיולים נסיעות קורסים בתי קפה ועוד ועוד...ועוד הפכתי לאשרי יושבי ביתך, רוב הזמן בבית עם כאבי מפרקים ואי יכולת תנועה. מקטרת על כך שהחיים בחוץ ממשיכים, ושלי נעצרו.

ואז הגיעה גברת קורונה ושינתה סדרי עולם. כולנו נכנסנו הביתה. כולנו נעצרנו וכולנו הורדנו הילוך.

כאילו והעולם התאים את עצמו אליי.

בשנה הזו התחלתי לעבוד מהבית, ורוב היום אני לבד. אני שאוהבת לדבר ולפטפט בלי סוף מצאתי את עצמי נהנית מהמצב החדש. מהקצב האחר, מהשקט ומההילוך האיטי יותר.

גיליתי שזה לא נורא לא להספיק הכל, שזה ממש נחמד להתבטל, שאפשר לשבת בפארק בשמש ולבהות, ושיש דבר כזה שנקרא טלוויזיה ונטפליקס ואפשר להתחבר אליהם ולצלול לעולמות נהדרים.

בגל הראשון החנות און ליין שלי ב ETSY היתה בשיאה, ציורים נשלחו לטורונטו דרום קוריאה ניו יורק טקסס פלורידה אריזונה ובודפשט והרגשתי שאני על הגל.

אט אט העולם הפנים את הקורונה, טיסות בוטלו משלוחים נתקעו והמכירות צנחו. בגל השני כבר הבנתי שאני צריכה לעשות לביתי ולפתוח אתר/גלריה כחול-לבן. משהו מקומי, כי אי אפשר לסמוך על השילוחים לעולם , והתחיל לחלחל מאד עמוק ומאד ברור שהעולם השתנה, והחיים שהכרנו לפני כן לא יחזרו בקרוב, והחיים הם פה, ברדיוס שלי.

בניתי אתר און ליין בעברית והתפתחתי דיגיטלית עוד ועוד, כשכמעט כל יום אני למדה משהו חדש. בעזרת חברותיי לאה ואירית אני קופצת מזום לוובינר..ומוובינר לזום, ובעיקר נהנית.

ועם הרוגע וההנאה גם הכאב נרגע, אחרי חודשים שלא נגעתי במכחול חזרתי לצייר, חזרתי לרכב על אופניים שהם הרגליים שלי היום, ולמדתי להודות על ה-יש.

אני לא אוהבת סיכומים וודאי שלא פרידות,ובכל זאת... השנה היתה אחרת, מאתגרת, והיא בעיקר לימדה אותנו לעצור, להעריך את הדברים החשובים באמת שהם בריאות ומשפחה..ומשפחה ובריאות. והכי הכי להינות מהדברים הקטנים.


אקבל את השנה החדשה עם כוסית של עראק ומעט אשכוליות, אבקש למשפחתי ולעולם בריאות ושנחזור לשיגרה מלאה, ואאחל לעצמי להגשים חלום ולהתגורר בשנה הקרובה בפריז אהובתי לתקופה ארוכה.







ציור צבעוני של צ'לו ורגלי אישה
ציור מודרני וצבעוני של צ'לו






ואם הגעתם עד לכאן, ואהבתם...סמנו לי ♥, שאדע



מוזמנים להציץ באתר החדש layzagallery.com

גם לעקוב אחריי באינסטגרם layzagallery1

ולבקר בחנות ה ETSY העולמית שלי etsy.me/2uqY7C1


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page